مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 18:102023-11-25سياسي

330 روستای خراسان جنوبی برای اجرای طرح فرهنگی یاریگران زندگی شناسایی شدند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: 330 روستای استان خراسان جنوبی برای اجرای طرح یاریگران زندگی  شناسایی شدند.

  - ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی گفت: 330 روستای استان خراسان جنوبی برای اجرای طرح یاریگران زندگی  شناسایی شدند.

  سید محمدرضا طالبی امروز 4 آذر در سومین جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و کمیته استانی یاریگران زندگی در روستا اظهار کرد: این جلسه با دو محور مجمع خیرین برای توسعه مشارکت های خیرین در راستای اقدامات مقابله ای اعتیاد و نیز طرح فرهنگی یاریگران زندگی در روستا برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه اگر از خیرین در بازدیدها دعوت به عمل آید تا در حوزه کمک به بهبود یافتگان مواد مخدر مشارکت خوبی خواهند داشت، تصریح کرد: مجمع خیرین توسعه مشارکت ها در دی ماه امسال راه اندازی خواهد شد تا مباحث اشتغال و تسهیلات بهبودیافتگان در آن دنبال شود.

معاون استاندار، یاریگران زندگی را طرحی فرهنگی عنوان کرد که اگر در زمان خودش به درستی انجام شود از طرح های سلبی نتایج بیشتری در حوزه اعتیاد خواهد داشت.

طالبی با بیان اینکه طرح یاریگران زندگی در روستاهای با آلودگی بیشتر به مواد مخدر در راستای آموزش و ایجاد نشاط اجرا می شود، متذکر شد: در این طرح معتادین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

330 روستای خراسان جنوبی برای اجرای طرح فرهنگی یاریگران زندگی شناسایی شدند

330 روستای خراسان جنوبی برای اجرای طرح فرهنگی یاریگران زندگی شناسایی شدند